blogas – tekstų skaitymo būdas

 
KETURIASDEŠIMT PENKTOJI METŲ SAVAITĖ
(grįžti prie sąrašo)
 
 
2005-11-10, reklama yra socialinė inžinierija
 
Tą supratau aštuntame ar devintame dešimtmetyje, skaitydamas blyškias D. Karnegio knygos (kaip daryti įtaką žmonėms etc.) kopijas, iš karto net nenorėjau tikėti, bet įsidarbinau sales manager (vizitinėje įsirašiau „menedžeris“, dabar būtų „pardavadybinkinkas“), ir įsitikinau, kad taip ir yra. Kartą esu smarkiai persistengęs: klientui pasakiau, kad atėjau dirbti į įmonę, kurios paslaugas jam siūliau, tik tam, kad išspręsčiau jo problemas. Laimei (ir nemažai mano gėdai) klientas nesutrikęs atrėžė, kad priežastis esanti proziškenė: pinigai.

Ši mintis turėtų tapti kiekvieno reklamos, kuri iš esmės yra įvairaus dydžio ir formos objektai, uždengiantys akiplotį ir mažinantys galimybę regėti atvirą horizontą, taigi, kiekvieno reklamos vartotojo ariadnės siūlu. Pateiksiu nedidelį šios socialinės inžinerijos srities žodynėlį:

yra papildomų sąlygųkurios ir keičia visą esmę
mūsų klientams tai kainuoja pigiautodėl jie užmoka daugiau
kiekvienas bilietas laimingaspatys stebimės, kaip dar nebankrutavome
vienintelis mūsų tikslas – ...todėl įdarbiname tik savanorius misionierius
nekalbėkime apie pinigusmokėkite tylomis
dėlvaistųvartojimobūtinapasitarti
sugydytojutojuarvaistininku
mesjauišankstosujuosėkmingaipasitarėme
tadkaddabarpagaliaujauatėjoirjūsųeilė
 
< 2005-11-09 žiniasklaida 2005-11-11 >
komentarų: 0neteisingų atsakymų: 0teisingų be komentaro: 0
kaip komentuoti?vardas:
Kontrolinis klausimas:url:
Reklama=

atsakymas:
Įrašyti(pasitikiu Jūsų vidiniu cenzoriumi (ąčęėįšųūž, rupūžė ir t.t.))

rzu
dienos
saulė
modeliai
kūryba
ratilai
kas ir kaip
parama