blogas – tekstų skaitymo būdas

 
DVIDEŠIMT KETVIRTOJI METŲ SAVAITĖ
(grįžti prie sąrašo)
 
 
2008-06-14, apie pagreitį
 
Viename straipsnyje perskaičiau sakinį:

Lietuvoje atlikti IKT panaudojimo ugdymui tyrimai rodo, kad šis procesas įgauna pagreitį.

IKT – tai informacinės ir komunikacinės technologijos. O pagreitis – tai greičio kitimas.

Jei kalbame, kad koks nors procesas įgauna pagreitį (ir jei tai ne retorinė figūra (nes jei ji retorinė – tai galime drąsiai trumpintį visą sakinį (pastraipą, straipsnį, pranešimą, strategiją) iki trumpo „viskas akivaizdžiai gerėja“)), taigi, jei kalbame apie pagreitį – tai turime omenyje greičio kitimą.

Procesas įgauna pagreitį: tai reiškia, kad proceso greitis kinta (greičiausiai – didėja). Taip pat tai reiškia, kad proceso greitį galime matuoti. Juo labiau, jei kalbame apie tyrimą, kurio išvada yra cituojamas sakinys.

Kaip ir kuo gali būti matuojamas IKT panaudojimo ugdymui augimo greitis? Kokį dydį turėtume dalinti iš laiko?

Užsimerkęs (taip geriau įsitempia vaizduotė) generuoju variantus:
  • Mokyklon patenkančių kompiuterių, apie kurių panaudojimo efektyvumą nieko nežinome, skaičiaus santykį su mokinių skaičiumi (kuris laikui bėgant taip pat kinta pagal savus dėsningumus...).

  • Atestacinių ir projektinių mokytojų darbų, kuriuose cituojamos strategijos ir giriamos IKT, skaičių.

  • Viešai pasiekiamų lengvai kopijuojamų pamokų planų, kuriuos bent jau įmanoma prasmingai panaudoti, skaičių.

  • Centralizuotai parengtos ir nemokamai platinamos metodinės medžiagos apimtį (temų skaičių).
Būt gerai grafikas.
 
< 2008-06-13 švietimas 2008-06-15 >
komentarų: 0neteisingų atsakymų: 1teisingų be komentaro: 2
kaip komentuoti?vardas:
Kontrolinis klausimas:url:
2x2=

atsakymas:
Įrašyti(pasitikiu Jūsų vidiniu cenzoriumi (ąčęėįšųūž, rupūžė ir t.t.))

rzu
dienos
saulė
modeliai
kūryba
ratilai
kas ir kaip
parama