blogas – tekstų skaitymo būdas

 
DVIDEŠIMT TREČIOJI METŲ SAVAITĖ
(grįžti prie sąrašo)
 
 
2009-06-04, šiandien – Login 2009
 


Pozityvas:
 
< 2009-06-03 blogsfera 2009-06-06 >
2009-06-04 18:20 Justas ButkusTurėjo būti apie šiandien vykstančius šokius, o gavosi apie paveiksliuką...Berods vakar užmatyta nuoroda:http://www.recombinantrecords.net/docs/2009-05-Amusing-Ourselves-to-Death.htmlReligija pakeitė reklamos formas, arba jas sukūrė.Vėliau buvo kitų veiksnių, o pastaruoju metu aktyviausias - internetas.Ar ne apie tai ir pranešimų-uždaroje-erdvėje rinkinys?Ar ne dėl to šiandien ir ši tema atsiradusi.Tačiau išties internetą vadinti keičiančiu veiksniu - keista ir vargu ar teisinga.Tai veikiau yra žmonės, ir apie žmones kuriems kuriamos reklamos galima kalbėti.Gal tai dar vienas aspektas, kodėl man labiau patiko reklama su FK: artimesnis reiškinys, nei 2k+ metų idėja, kurios egzistencija patvirtinama gausiomis publikacijomis ir menkais faktiniais (patikrinamais) duomenimis....aje, ir dar nuo temos, jei galima: kaip druidai, berods toje pasakos idėjoje koncentrinės formos įprastesnės?
2009-06-04 16:13 Raimundas Zabarauskasa) kryžius lengviau pagaminamas, sumaketuojamas, atrandamas aplinkiniuose objektuose; b) šio ironiško piešinio kūrėjai jame įdėjo įvairių smagių dalykų, kuriuos iš ten pasiimti labai smagu; c) apie ką mes čia?
2009-06-04 14:54 Justas ButkusTaigi, su dešimtuku galima ir link taikiklio vairuoti, perdengiant kryžių (tuomet jau pliusą)...Kaip kryžius tenkina marketingo tikslus?Ar tai tik maišant dabartinį suvokimą, su ligtoliniais veiksmais?Kaip tai kaip priemonė? Kaip tiktų grotelių (#) ženklas naujai religijai?Ir atvirkščiai - religija (krikščionybė) ir tiesus pataikymas į centrą?Kur tuomet dingsta 40 metų dykumoje, Jobo istorija ir kt.?Gal labiau tinka kampuoti objektai?O gal tai ne tas aspektas?Aš laikyčiau bažnyčią, savo esatimi, esant kitoje reklamos kūrimo skalės pusėje: ji keičia reklamą, o ne reklamą ją....tiesiog man labiau patiko ME reklamos variantas su F. Kastro. Ir jis dar geriau tinka tegu ir to paties V. Pelevino atskirų kūrinių iliustravimui...
2009-06-04 13:24 Raimundas ZabarauskasMano interpretacija kiek kitokia: Kristus žinojo, ko nori, intuityviai pasirinkdamas gan logišką sprendimą („tiesiai į dešimtuką“), tačiau buvo subtiliai nuvairuotas likui kryžiaus (geriau tinkančio marketingo tikslams); smagu kad kadre yra ir kvadratas (visiška nesąmonė)...
2009-06-04 13:14 Justas ButkusŠiandien kontekstinis klausimas keistas...Tuo tarpu užkliuvo tai tik reklamos agentūros reklama.Reklama keičia pasaulį? Tačiau kodėl agentūros „prisipažinimas“ naudojamas tam iliustruoti? Ar tame neįžvelgiama priešprieša?
komentarų: 5neteisingų atsakymų: 1teisingų be komentaro: 2
kaip komentuoti?vardas:
Kontrolinis klausimas:url:
Nominacija, kurioje laimės A.Račas (įrašykite antrąjį nominacijos pavadinimo žodį)

atsakymas:
Įrašyti(pasitikiu Jūsų vidiniu cenzoriumi (ąčęėįšųūž, rupūžė ir t.t.))

rzu
dienos
saulė
modeliai
kūryba
ratilai
kas ir kaip
parama